Emberiség? LoL

    | Posted in Címkék: over the end |

    0

    Tagja vagyok egy értelmes, normális embereket tömörítő facebook csoportnak, ahol ma egy nő pelenkáért és kajáért könyörgött végső elkeseredettségében. Mielőtt köpni nyelni tudtam volna lerohanták olyan kommentekkel, hogy:
    -dögölj meg te is meg a gyerekeid is
    -használtál volna kotont
    -abortusz bazmeg

    Egy ténylegesen normális, és intelligens emberek csoportjában!! Akkor másoktól mi a f@szt várjunk?

    Azt hiszem utoljára blogoltam, vagy posztoltam bármit a klímakatasztrófáról. Ez a g3c1 faj megérdemli hogy kidögöljön. Velem együtt. Nem érdemlünk meg mi semmit... "dögöljön meg" egy gyerek csak azért mert szegények a szülei???!!?!?!?!? B4ZM3G Milyen szar faj vagyunk mi????

    Minden reményemet és motivációmat elvesztettem... nem emiatt a poszt miatt, ezer másik hasonló élettapasztalatom miatt, ez csak a qrva utolsó csepp volt. Egyébként meg úgy is az entópia győz, szal mindegy 

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://mrbloodbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr6114979082

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása