Sliders

    | Posted in Címkék: sliders |

    1

    Jó napot!
    Tegnap a Nyugatinál forgatták a Sliders egyik epizódját. Ugye ez az a sorozat amiben a végtelen számú párhuzamos univerzumok között utaznak hőseink, különböző alternatív Földeket megismerve. Legalábbis ezt gondoltam én az alábbi pólófelirat láttán. Megkérdeztem az egyébként kedves és udvarias tagtól (angolul, nem magyarok), hogy ezt így hogy? Me úgy tudtam a zsidók nem hisznek Jézusban, sőt, nem is igazán kedvelik, mivel az Újszövetség sok hívet elcsábított tőlük. Annyit mondott, hogy ez hülyeség, ők hisznek Jézusban és szeretik is őt,,,

     zsidokjezusert.jpg

    Az klassz. A szeretet meg mindíg über klassz! De vajon mi lesz a következő hitfúziós fokozat?
    - Értelmes emberek a szcientológiáért?
    - Muszlimok a vidám vasárnapért?
    - L. Ron Hubbbard Buddháért?
    - Torzonborz Süsüért?

    Én nem tudom, de ha tudnám, akkor is tévednék.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://mrbloodbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr666564185

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    süti beállítások módosítása