Érintésmentes §#&@%$

    | Posted in Címkék: tv reklám zeitgeist horst fuchs |

    7

    szappan-493.jpg

    Jó napot!

    Nem sokszor nézek TV-t, de ha előfordul azt általában megbánom. Mint legutóbb is. A reklámblokkban ugyanis bemutatták a doomsday device-t, az érintésmentes szappanadagolót! Egyszerűen sejtésem sincs, hogyan maradhatott fenn az emberiség enélkül? Jó, hát Szent-Györgyi Albert ott így bohóckodott valamit a cévitaminnal, Alexander Fleming ilyen penicillint csináát, meg Semmelweis is összedobott oltásokat anyák napjára, de mit érnek kérem mindezek, az infrás szappanadagolóval szemben?? Nézzük hát, mit is tud az emberiség megmentője, a higiénia Szent Grálja, egyenesen a(z egyik) gyártó weboldaláról:

    "Az érintésmentes szappanadagoló kiváló segítőtársa lehet a fürdőszobában, konyhában, vagy akár a munkahelyén." Miva?? Tán elmosogat? Vagy mos? Esetleg elég leb*sznom az irodában az asztalomra, és többé be se kell mennem dolgozni?
    "Érintésmentes működésének köszönhetően maximális higiéniát biztosít." De kézmosás után csak elzárom azt a kicseszett csapot?? És megtörülközöm?!?!!? És megérintek még dolgokat, többek között a levegőt, ill. az abban lévő... bármit???!?!?!?!
    "Az érintésmentes szappanadagoló segítségével gyermekei számára is könnyedén betarthatóak az alapvető higiénia szabályai." ?? Ez... tehát ez azt jelenti, hogy eddig nem- vagy csak nehezen tartottuk be az ALAPVETŐ(ÉÉRTED???) higiénia szabályait, és retkesen, trágyássan, moslékosan ültünk vájúhoz, mentünk templomba, feküdtünk össze le??!?!!?!
    Az érintésmentes szappanadagoló előnyei:
    - "higiénikus és gazdaságos szappanadagolás" Ezt elmagyarázza valaki??
    - "gyermekei számára játék lesz a kézmosás" MIAF452VAN??? Az tényleg gazdaságos lesz, ha ebből csinálnak játékot a lurkók.
    - "nincs többé felesleges szappanlerakódás" eddig se volt
    - "nincs többé felesleges nyomógomb, mely a baktériumok melegágya" de az adagológomb megnyomása UTÁN mosol kezet b*zmeg!!!
    - "egyszerű utántöltés, és tisztítás" ja, gondolom

    Technikai adatok:
    - "működés: 4 db AAA 1,5V -s elem (nem része a készletnek)" nyilván........ nem része a készletnek.
    - "adagolás közben felvillanó LED fény jelzi a működést" tehát akkor nem az, hogy szappanos lesz a kezem?!?

    Hát ennyi. Horst Fuchs legyen a talpán, aki ezt rásózza bárkire is, mert azért én bízom az emberiségben, töretlen optimizmussal.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://mrbloodbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr424861922

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2012.10.22. 13:23:56

    Háttezatelepátia. Én is a minap lettem rá figyelmes és szabályosan felkúrta az agyam. Mi van? Érintésmentes?? Miiééért? Utána mosok kezet baszki, miután megnyomtam az adagolót. Logika lvl 99 Aztán csodálkoznak, hogy antiszoc vagyok meg rühellem az embereket. Áhh... no mindegy, örülök, hogy nem csak nekem szúrta a szemem.

    mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.10.23. 13:38:44

    @Swarm: késő este láttam, másnap megkérdeztem a többieket, hogy láttak-e ilyen reklámot mert nem vagyok benne biztos, hogy nem álmodtam csak az egészet. nem vicc.

    mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.10.24. 12:44:03

    Tudtam, hogy valami hiányzik az életemből, csak eddig nem tudtam mi az. :D

    Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.10.31. 19:27:09

    Én is pont ugyanerre gondoltam mikor megláttam a reklámot! Az egy dolog, hogy a nyomógomb valószínűleg koszos szokott lenni, de könyörgöm utánna mosunk kezet miután hozzá értünk! Vagy azt akarják mondani, hogy az ellen a kézmosás nem segít? Meg ezek szerint eddig helytelenül tisztálkodtunk? A régi szappanokról már ne is beszéljünk elvégre azt is koszos kézzel fogtuk meg akkor az sem jó? XD Ez kábé azzal van egy szinten mikor egy illatosító reklámban rájött a ferdeszemü kis fiú, hogy büdöset sz*rt! XD

    Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.10.31. 19:28:27

    Ja egyébként akár videót is csinálhattál volna ebből habár nem tudom megérdemli-e ezt az a reklám! Valszeg nem!

    mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.11.03. 21:38:18

    @Rainse: inkább egy sorozatot, csupa ilyen foshányás reklámokból, de jelenleg nincs erre energetikám (tudom, hogy az más) amúgy egy másfajta videó közelít... valamikor... jön is...
    süti beállítások módosítása