Kösz nem

    | Posted in Címkék: gomba kösz nem |

    4

    Sajnos nem tudom ki csinálta, mivel ahol találtam nem jelölték meg a forrást -az amúgy sem dívik manapság- de bárki is légy kedves Alkotó Úr: vendégem vagy egy kupica gombára!!

    gomba.jpg

    A bejegyzés trackback címe:

    https://mrbloodbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr814602854

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Edgecrusher 2012.06.21. 22:26:46

    Helló!

    Prometheus-reakció várható?

    DinnyesAttila 2012.06.22. 15:19:47

    Mindenképpen kurvajó ez a plakát, de nem akarok akadékoskodni meg okostojáozni, de ez így ponthogy el van kicsit rontva. Merthogy ez egy régi szovjet propagandaplakát kifigurázása volt, aminek egy része már csak ez.
    Erről van szó:
    1.bp.blogspot.com/-SQ84kj-OuoM/T6GWKgDfaSI/AAAAAAAABkw/4G_Z_TvZOSQ/s1600/szovjet_antialkoholista_plakat.jpg

    Merthogy a munkás egyenes dereka nem hajlik meg a romlás terhe alatt, melynek ajtajában mindig a szesz áll (hogy ezzel a divatos képzavarral éljek).

    És ez lett belőle:
    drogriporter.hu/files/drogriporter/imce/magic_mushrooms.jpg

    Indokolatlannak érzem az arc eltorzítását, és nem is olyan ütős, de sajna kell az a gomba a tányérra na :D
    Tehát ha vki csinálna ebből egy olyan jó magyar verziót, mint a fenti, hát az lenen a tuti :D

    mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.06.22. 20:08:36

    @Edgecrusher: még nem láttam, de Rendkívül kíváncsi vagyok rá
    @DinnyesAttila: óó drága Atosz, sajnos nem értetted meg e kép lényegét. Láttam én is az eredetit, plusz azt amikor "Kösz nem! Inkább tanulok." de ez, ezzel a komoly fejjel, öltönyben, csillámládlicsku háttérrel, és cizellált szóhasználattal egyszerűen RENDKÍVÜL tökkéletes!!!

    DinnyesAttila 2012.06.22. 20:33:48

    Jaaa óó.. :( Sajnos le vagyok szedálva agylapilag :(

    BTW én is amondó vagyok, hogy jobb ez, mint a régebbi orosz eredetije, bárki készítette, nagyon eltalálta ezzel a szarkazmus-gspotomat :D
    süti beállítások módosítása