2011-es évértékelés a'la Al Bundy

    | Posted in |

    3

     

     

    Vagy ahogy egy kollegám látja...

    A bejegyzés trackback címe:

    https://mrbloodbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr783502966

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    szt080 2011.12.31. 14:44:03

    Tisztelt MrBloodBunny!

    Tulajdonképpen a RPCJS blog létrejötte óta kaptam rá blogok követésére, azt pedig, hogy akkora filmnéző lettem amekkora vagyok most, különböző filmelemző blogoknak köszönhetem. Viszont addig való eljutásomnak, hogy bármilyen hangvételű kommenttel rondítsak bele egy ilyenforma blogba, csak most érzem idejét, miután Vérnyúl-úr videóit egyhuzamra néztem végig.

    Remélem lesz lehetőséged ebből valamilyen előnyt kovácsolni, mert tehetséged vitathatatlan.

    Így tovább, köszönöm a megmosolyogtató és sírva röhögős pillanatokat!:)
    Tamás voltam
    süti beállítások módosítása