A LEGDÚRVÁBB CÉG EVÖR!!!

    | Posted in Címkék: hirdetés fail malőr |

    4

    "INGYEN ELSZÁLLÍTOM HÁZTARTÁSI GÉPEIT" Muszáj? Úgy értem most már, hogy elolvastam, akkor is elviszi a cuccaimat ha nem akarom? Mosógép, radiátor, számítógép, PÁNCÉLSZEKRÉNY? Az ilyenek "ingyenes elszállítását" általában titokban szokták végezni. De a cég itt nem áll meg: iskolák, óvodák (van ezeknek lelkük?) irodaépületek,  ipari területek(???), hidak, tornyok "exclusiv, diszkrét szállítása"??? Csupán egyetlen kérdésem volna ehhez a magát megnevezni nem akaró, valószínűleg csupa nagyon erős emberekből (vagy Titánokból) álló céghez: MÉGIS, HOGY A P!CSÁBA LEHET DISZKRÉTEN ELSZÁLLÍTANI EGY ÓVODÁÁT????!!?!??!?!!???!??

    A bejegyzés trackback címe:

    https://mrbloodbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr322974740

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.06.11. 09:58:54

    Egyébként a Kálvin téri villamosmegállóban fotóztam ezt a város számos más pontján is megtalálható hirdetést, és mivel nem láttam rajta sehol, hogy mkkp, vagy más jelét annak, hogy ez egy vicces ál-hirdetés, javaslom mindenkinek, hogy kétszer is fordítsa rá a kulcsot, ha elmegy otthonról...

    MeteorAttractingBoy 2011.06.11. 10:30:45

    igen, az én szemem előtt is a diszkrét módon elszállított híd (maximum 50 tonnáig!) sejlett fel. HOGYAN???

    lehet, érdemes lenne felhívni az arcot, pusztán a metódus felől érdeklődve...

    mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.06.11. 10:53:05

    @MeteorAttractingBoy: -Jó napot kívánok. Van egy forhant, alig használt 48 tonnás vasúti hidam, amivel már nem tudok mit kezdeni. El tudnák szállítani, de DISZKRÉTEN??
    -Ma délután 4 megfelel?
    -Tökéletes, köszönöm. Jó napot.
    -Jó napot.

    Von Schwartz, ha kérhetem 2011.06.11. 12:47:47

    Ugyanez pár hónapja (na jó, egy éve) engem is felzaklatott némileg, így azóta tetszhalott állapotba szenderült sokadik fotóblogomon is megemlékeztem róla.

    hellobudapest.freeblog.hu/archives/2010/06/07/Mar_a_betores_sem_a_regi/
    süti beállítások módosítása